4 Haziran 2013 Salı

Abdullah Cömert, Mehmet Ayvalıtaş, Mustafa Sarı, Ethem Sarısülük


Abdullah Cömert, 3 Haziran 2013 günü Antakya'daki gezi parkı eylemleri sırasında yaralandı, 4 Haziran akşamı da hayatını kaybetti. Resmi otopsi raporu, vücutta kurşun yarası olmadığı, Abdullah Cömert'in başına gelen darbeler sonucunda öldüğünü yönünde yazılmış... Söylentiler ise eylem sırasında açılan bir ateşin varlığından bahsediyor. Kafasına isabet eden bir gaz bombasının bu ölümcül yarayı verdiğini söyleyebiliriz... Doğrudan katili bulunamayacak, bulunmayacak... Gerçek katili ise hepimiz tanıyoruz.

Abdullah Cömert, daha sadece 22 yaşındaymış...

Son dönemde ana akım medyanın en sıkı gazetecilerinden birisi Ezgi Başaran yazmış, okuyalım.

Mehmet Ayvalıtaş

Gösterilerde hayatını kaybeden bir diğer genç insan da Mehmet Ayvalıtaş... İstanbul 1 Mayıs Mahallesi’nde, bir otomobilin bütün uyarılara rağmen durmayarak TEM Otoyolu’nda gösteri yapan kitlenin arasına dalması nedeniyle Sosyalist Dayanışma Platformu (SODAP) üyesi hayatını kaybetti.

2 yorum:

  1. Şehitlerimizi anman ve anımsatman çok değerli, çok anlamlı bir girişim olmuş arkadaşım. çaban ve bakış açın için takdir ettim seni. yalnız birkaç yerde "Ahmet" demişsin Mehmet Ayvalıtaş kardeşimize. dikkatinden kaçmıştır diye belirteyim istedim. kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kara Kedi, çok teşekkür ederim dikkatin için. Sayende bu hatayı düzeltmiş oldum. Ben de sana kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil